Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"motor retention"'
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 16 (2022)
The contextual-interference effect is a frequently examined phenomenon in motor skill learning but has not been extensively investigated in motor adaptation. Here, we first tested experimentally if the contextual-interference effect is detectable in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c294f834aa1747ce9b7b82164f41b329
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 14 (2020)
Reward and punishment have demonstrated dissociable effects on motor learning and memory, which suggests that these reinforcers are differently processed by the brain. To test this possibility, we use electroencephalography to record cortical neural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96c951ac5fb34305b12b92ff814a57ee
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, 16, Art.Nr. 816197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marta Sevilla-Sanchez, Tibor Hortobágyi, Eduardo Carballeira, Noa Fogelson, Miguel Fernandez-del-Olmo
Publikováno v:
Neuroscience Letters, 782:136691. ELSEVIER IRELAND LTD
Anodal transcranial direct current stimulation (tDCS) can enhance the retention of a previously practiced motor skill. However, the effects of tDCS on the performance of the choice reaction time task are not fully understood. We examined the effects
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Rossi, P.B. Pascolo
Publikováno v:
Accident Analysis & Prevention. 82:126-133
Driving in degraded psychophysical conditions, such as under the influence of alcohol or drugs but also in a state of fatigue or drowsiness, is a growing problem. The current roadside tests used for detecting drugs from drivers suffer various limitat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.