Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"motor feedback"'
Autor:
Zhongpeng Wang, Lu Yang, Mengya Wang, Yijie Zhou, Long Chen, Bin Gu, Shuang Liu, Minpeng Xu, Feng He, Dong Ming
Publikováno v:
IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering, Vol 31, Pp 2457-2467 (2023)
Brain-computer interface (BCI)-based motor rehabilitation feedback training system can facilitate motor function reconstruction, but its rehabilitation mechanism with suitable training protocol is unclear, which affects the application effect. To thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5cde17c94f04350a58db9171d5a90a0
Autor:
Teresa Sadura-Sieklucka, Leszek Tomasz Czerwosz, Ewa Kądalska, Marcin Kożuchowski, Krystyna Księżopolska-Orłowska, Tomasz Targowski
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 13, Iss 4, p 629 (2023)
The paper aims to investigate the usefulness of training in improving mobility and reducing the risk of falls of patients with osteoarthritis by using a force plate and virtual reality as rehabilitation tools. The study involved 72 women randomly div
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aeac16b7d2de4fde95e327011f3fb855
Autor:
Bahia Guellai, Arlette Streri
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Previous studies evidenced that different interactive contexts modulate the visual attention of newborns. In the present study, we investigated newborns' motor feedback as an additional cue to neonates' expression of interest. Using videos of interac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e15b606926b4442a91bef6df89a21c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 10, Iss 5, p 1712 (2020)
In order to achieve better performance of fuel consumption in hybrid vehicles, the internal combustion engine is controlled to operate under a better efficient zone and often turned off and on during driving. However, while starting or shifting the d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a46a9e909f974fa481125e6445bdac06
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PeerJ, Vol 5, p e3484 (2017)
Aesop’s Fable tasks—in which subjects drop objects into a water-filled tube to raise the water level and obtain out-of-reach floating rewards —have been used to test for causal understanding of water displacement in both young children and non-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e12090faf384c6d84b46aa09f30ea04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marques, Ana Luísa Fonseca
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Submitted by Paulo Moreira (paulomoreira@esmae.ipp.pt) on 2022-01-05T12:35:46Z No. of bitstreams: 1 Ana_Marques_MEM_2021.pdf: 4445984 bytes, checksum: e832b051ef774e058ffb8748acb47490 (MD5) Made available in DSpace on 2022-01-05T12:35:46Z (GMT). No.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::9ad6e9e916dce5599b84849bc20c9b7b