Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"motivating factor"'
Analysis of the influence of motivation on career management using the two-factor theory of Herzberg
Publikováno v:
Хабаршысы. Экономика сериясы, Vol 143, Iss 1, Pp 123-135 (2023)
The motivation theories play an important role in forming the human resource management system. Especially in modern organizations, Herzberg’s two-factor theory of motivation can be used to study and create a motivation system. Purpose: This articl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfcf8099e320438192730f1dcadd2e88
Publikováno v:
ЖЕНЩИНА В РОССИЙСКОМ ОБЩЕСТВЕ / Women in Russian Society. (4):24-35
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=772969
Publikováno v:
Osaka City Medical Journal. 68(2):73-80
Background : Receiving feedback on the results of cognitive function tests is an effective motivating factor for producing dementia-preventive behavior, but the association between receiving feedback on the results of automated cognitive function tes
Autor:
Sroka, Mariola
Publikováno v:
Journal of Modern Management Process. 2(2):36-45
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=768937
Autor:
Kumar Bhatta, Yasuo Ohe
Publikováno v:
Tourism and Hospitality
Volume 1
Issue 1
Pages 3-40
Volume 1
Issue 1
Pages 3-40
This study reviews the published quantitative literature in agritourism from the supply, demand, and both supply- and demand-side perspectives to determine the implications for agritourism in developing countries. A total of 85 quantitative papers we
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vestnik MGSU, Iss 10, Pp 1107-1114 (2017)
Subject: the paper describes the research results on validation of a rural settlement developmental model. The basic methods and approaches for solving the problem of assessment of the urban and rural settlement development efficiency are considered.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
В статье рассмотрены основные этапы принятия решения о покупке турпродукта. Автор выделила группы туристов по классификации и их желан
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::605559953569836732e01c3b47ecdacc
Autor:
Sokolova, G.P.
Соколова Галина Павловна, доцент кафедры машиноведения и инженерной графики, кандидат педагогических наук, доцент, Казанский националь
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::ce55f9c1ed9c59e60928b1c5f76916a0
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/30613
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/30613