Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"mosaic approach"'
Autor:
Fabrizio Marongiu Buonaiuti
Publikováno v:
European Papers, Vol 2022 7, Iss 1, Pp 345-360 (2022)
(Series Information) European Papers - A Journal on Law and Integration, 2022 7(1), 345-360 | European Forum Insight of 29 June 2022 | (Table of Contents) I. The case forming the subject of the CJEU's judgment in Gtflix TV v DR. - II. The evolution o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a994e6884f0b4d35ba958e62db627238
Autor:
Kyselovská, Tereza
Publikováno v:
Revue pro právo a technologie / Review of Law and Technology. 13(26):109-159
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1096535
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nowak-Łojewska, Agnieszka
Publikováno v:
Problemy Wczesnej Edukacji / Issues in Early Education. XVII(1 (52)):64-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1007913
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hörnle, Julia, author
Publikováno v:
Internet Jurisdiction Law and Practice, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198806929.003.0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kyselovská, Tereza
Publikováno v:
Časopis pro právní vědu a praxi / Journal of Jurisprudence and Legal Practice. 26(4):589-610
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=766005
Publikováno v:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce / Elementary Education in Theory and Practice. 13(4 (50)):41-50
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=726552
Autor:
Alison Clark
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 8, Iss 2 (2019)
This article re-examines material from empirical studies carried out within a participatory paradigm involving the Mosaic approach (Clark, 2017), a particular visual, participatory approach, originally developed to research with young children their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b4b381a103c4a57a27a17662fd750fb