Zobrazeno 1 - 10
of 399
pro vyhledávání: '"moral reframing"'
Autor:
Jehmlich, Jessica jessi.jehmlich@gmx.de, Manske, Jonas jonas.manske@fom.de
Publikováno v:
Transfer: Zeitschrift für Kommunikation & Markenmanagement. Mar2024, Vol. 70 Issue 1, p57-60. 4p.
Autor:
Aaron Isiminger, Roger Giner-Sorolla
Publikováno v:
Social Psychological Bulletin, Vol 19 (2024)
Moral reframing is a communication technique that involves persuading an audience to support an issue they typically oppose on ideological grounds by appealing to concepts and values that align with their moral concerns. Overall, previous research ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3200a2c8d6044e7ba9e3db2a5c57a18f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Altgilbers Roweton, Marie1 (AUTHOR) maltgilb@uark.edu, Eidelman, Scott1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social & Personality Psychology Compass. Sep2023, Vol. 17 Issue 9, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parmelee, John H.1 (AUTHOR) jparmele@unf.edu
Publikováno v:
Atlantic Journal of Communication. Jan-Mar2025, Vol. 33 Issue 1, p94-104. 11p.
Autor:
Kaplan, Jonas T.1 (AUTHOR) jtkaplan@usc.edu, Vaccaro, Anthony1 (AUTHOR), Henning, Max1 (AUTHOR), Christov-Moore, Leonardo1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 6/22/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-11. 11p.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology March 2023 105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.