Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"montessori methods"'
Autor:
Andri Anugrahana
Publikováno v:
Jurnal Pengabdian Pada Masyarakat, Vol 6, Iss 1, Pp 69-77 (2021)
TRAINING TO TEACH LANGUAGE AND MATHEMATICS BASED ON MONTESSORY METHODS IN ELEMENTARY SCHOOLS. An important aspect that determines learning success is the learning method used by the teacher. Teacher prospective teachers should have broad insights rel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad16f1113fdf41c3aaf53d12bf6a6bb5
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Pendidikan Pancasila dan Kewarganegaraan, Vol 5, Iss 2, Pp 261-270 (2020)
This article aims to discuss the similarities and differences in the systems of thinking among and the Montessori method. This study uses a historical-comparative research approach. The results obtained are the basic equations of the system among and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9543a41b73494360ad3dd75046e4d095
Autor:
Reed, Stephen K., author
Publikováno v:
Cognitive Skills You Need for the 21st Century, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197529003.003.0002
Autor:
Shruti Raghuraman, Victoria Tischler
Publikováno v:
Dementia (London, England)
AimsMontessori-Based Programming (MBP) in dementia care refers to a growing body of research and practice that has developed Montessori methods to facilitate self-paced learning, independence and engagement for people living with dementia. A number o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ducak, Kate
Objectives: Research shows that Montessori-based activities can help address responsive behaviours experienced by persons with dementia by increasing their participation in and enjoyment of daily life. The purpose of this study was to investigate sta
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/12574
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.