Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"models of teaching"'
Publikováno v:
Pendipa, Vol 8, Iss 1, Pp 57-64 (2024)
This research aimed to (1) know the influence of implementing the practicum-based CTL model in learning on the cognitive learning outcomes of students studying colloids in class XI SMA Swasta Bersama Berastagi (2) determine the correlation between af
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd52faad1d3647c3abc900d884d9b654
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Química Nova, Vol 44, Iss 10, Pp 1379-1387 (2021)
This article presents the results of the study of explanatory models produced by 81 students of first-year of medicine at the Universidad del Norte in Barranquilla-Colombia. The students face a case in the area of chemistry applied to medicine, throu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e45b09efc884ba3abb9ff1bb53b665d
Autor:
Gentleman Dogara, Ruth Adamu
Publikováno v:
African Theological Journal for Church and Society, Vol 2, Iss 2 (2021)
The study engages the exegetical consequence of the right and left models of religion in Matthew 25:31-46 as applicable to identifying and synthesising the right and left models of teaching in the curriculum, as a model of (and also as a bridge) to i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fb70da482b548398b141443426dce0f
Publikováno v:
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв / National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald. (2):276-279
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=821862
Publikováno v:
Colloquia Comparativa Litterarum. 5(1):97-107
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=778869
Autor:
Karamanov, Oleksіy
Publikováno v:
Różnorodni przez sztukę. Edukacja artystyczna w środowiskach zróżnicowanych kulturowo / Diverse through the Arts. Artistic Education in Culturally Diverse Communities. :103-112
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=688745
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seidel, Tina, Shavelson, Richard J.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2007 Dec 01. 77(4), 454-499.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4624908
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.