Zobrazeno 1 - 10
of 636
pro vyhledávání: '"models of electronic commerce"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IETE Technical Review. 17:171-176
The advent of electronic commerce has posed a challenge for traditional businesses with "disintermediation" of the,value chain. The intermediaries in the classical "brick and mortar" economy have been substituted by what are called as the "Infomediar
Autor:
Kawamukai, Fuminori, Nishiwaki, Ryuji
Publikováno v:
北星学園大学経済学部北星論集. 42(1):1-23
Autor:
Hilda Joffe
Publikováno v:
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung. 70:546-570
The last decade has been marked by U.S. leadership on the Internet market. Consequently, in most parts of the world Internet access and usage is PC-centred. This is not the case in Japan, where Internet usage and electronic commerce in business-to-co
Autor:
Martin G. Helander
Publikováno v:
Proceedings of the Human Factors and Ergonomics Society Annual Meeting. 44:2-770
A systems model is used to illustrate the information flow between three subsystems in e-commerce: Store Environment, Customer, and Web Technology. In the process of purchase, a customer makes several decisions: to enter the store, to navigate, to pu
Autor:
Dirk Beerbaum
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
Manuscript Type: Theoretical Research Question/Issue: This working paper develops new business models for banks. Due to ongoing debate on separation of the universal banking model, banks will need to radically search for new business models. Research
Autor:
Randolph E. Bucklin
Publikováno v:
International Series in Operations Research & Management Science ISBN: 9780387782126
The Internet continues to grow dramatically as a vehicle for facilitating commerce. For example, online sales transactions in the U.S. consumer sector will pass $200 billion in calendar year 2007, growing at a rate of 17 percent per year (comScore 20
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::98911d87f78bf340469c6ae0af5cf9d1
https://doi.org/10.1007/978-0-387-78213-3_10
https://doi.org/10.1007/978-0-387-78213-3_10
Publikováno v:
2008 4th IEEE International Conference on Management of Innovation and Technology.
The purpose of this study is to investigate the business model of electronic commerce (e-commerce), and proposed a framework of e-commerce business models based on the findings of literature review and in-depth interviews with experienced specialists