Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"model-based inquiry"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Recent studies advise teachers of the need to become aware of the importance of linking the cognitive and affective in learning. During initial training, teaching approaches linked to scientific practices of inquiry and modeling can increase the emot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13f0c5dbc2ed481997f270690c1923fa
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Science inquiry and modeling activities have been proved to heighten emotional situations; therefore, research about emotions should aim to identify which activities promote student engagement with Science, Technology, Engineering and Mathematics fie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01161fcc249a4bd6907c3191173967c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education in Science, Environment and Health, Vol 4, Iss 1, Pp 93-109 (2018)
The focus of this study was to evaluate the impact of model-based inquiry on pre-service physics teachers’ conceptual understanding of dynamics. Theoretical framework of this research was based on models-of-data theory. True-experimental design usi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e5c804bbed84b2bb799b5bebafcb95e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics, Vol 9, Iss 15, p 1755 (2021)
Learning physics today contains a strong algebraic component, which does not contribute to making an effective conceptual change due to several misunderstandings and misconceptions that students have. Inquiry-based science education methodology (IBSE
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f08a8986fbb4f589ecb1559bee49095