Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"model of delivery"'
Publikováno v:
Cogent Engineering, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThe construction material store (CMS) industry in Thailand is highly competitive, boasting 16,000 stores and experiencing rapid growth (GSB Research). Despite this, back-office management, such as delivery and appointment scheduling, struggle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8837359347404b90b218407022b5ae9b
Publikováno v:
Reviews in Cardiovascular Medicine, Vol 25, Iss 3, p 76 (2024)
As a comprehensive secondary prevention program, cardiac rehabilitation (CR) is a beneficial and cost-effective intervention for patients with heart disease, but the participation rate of patients in CR is low globally. In recent years, due to the CO
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5197bf9ef8443779fa2f17da683277b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The emergence of food delivery apps has changed the way the restaurant industry functioned traditionally. The aim of the study was to determine and analyze the factors affecting customers’ usage intention towards food delivery apps in Goa with refe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4432cc213e7f0890fc9b02d17abaf8fc
Publikováno v:
de López, K M J, Kuvac Kraljevic, J & Struntze, E L B 2022, ' Efficacy, Model of delivery, Intensity and Targets of Pragmatic Interventions for Children with Developmental Language Disorder : A Systematic Review ', International Journal of Language & Communication Disorders, vol. 57, no. 4, pp. 764-781 . https://doi.org/10.1111/1460-6984.12716
BackgroundIt is widely acknowledged that children with developmental language disorder (DLD) predominantly have difficulties in the areas of grammar and vocabulary, with preserved pragmatic skills. Consequently, few studies focus on the pragmatic ski
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: It is widely believed that children with DLD predominantly have difficulties with the grammar and vocabulary, with preserved pragmatic skills. Consequently, few intervention studies focus on the pragmatic skills of children with DLD, and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::632ab52c6a7999e516e6c6911addb4a5
https://www.bib.irb.hr/1208272
https://www.bib.irb.hr/1208272
Autor:
Rogers, Colin
Publikováno v:
Safer Communities, 2005, Vol. 4, Issue 3, pp. 29-34.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17578043200500018