Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"mode of learning"'
Publikováno v:
Case Studies in Thermal Engineering, Vol 61, Iss , Pp 105040- (2024)
The combustion characteristics of spark assistant compression ignition mode under different loads and fuels were explored, as well as by constructing artificial neural networks(ANN) model, the prediction ability of different algorithms for engine per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a5109a01d3f49fe833c4eccbf986208
Autor:
Weny Savitry S. Pandia, Christiany Suwartono, Yohana Ratrin Hestyanti, Kartika Anggita Tanuwijaya, Natasha Sheir Abraham, Eddy Henry, Fitriana Herarti, Irwanto
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Parenting training has been considered crucial to improving child development. The Tanoto Foundation's parenting program intervention was started in 2021 when the COVID-19 pandemic impacted government policies in Indonesia. Preventive measures that l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c064f303fd2c46ce8d70fc6cab243b0c
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-18 (2022)
Abstract Given the significance of the test fairness, this study aimed to investigate a reading comprehension test for evidence of differential item functioning (DIF) based on English as a Foreign Language (EFL) learners’ gender and their mode of l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c0bf471dffc446fad8881fd80b86da1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 51452-51463 (2021)
Batch mode active learning, where a batch of samples is simultaneously selected and labeled, is a challenging task. The challenge lies in how to maintain the informativeness and keep the diversity of selected samples concurrently. We propose a novel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44594c2603fb4bf5ade5e20e9238d66c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zainab Abolfazli Khonbi, Karim Sadeghi
Publikováno v:
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 5, Iss 3, Pp 61-79 (2017)
Idioms feature prominently in daily communication. Accordingly, teaching and learning idioms should be a primary concern in language education, including English education. However, there is relatively little research on the role of formal instructio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7502bbe7d2284e2cb97ddd7f222a7945
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.