Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"mock code"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mary Huckabee
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 10 (2014)
Abstract Introduction This anaphylaxis simulation scenario is intended for a small, interdisciplinary mock code session to be performed in a hospital patient care area. Methods The resource includes an instructor guide, supplemental materials, and a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d557dcba27cd401799321e25f778214f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naila A. Shaheen, Tarek R Hazwani, Zahra Al Hassan, Mohannad Antar, Arwa Hamoud Alosaimi, Manal Faleh Almutairi
Publikováno v:
Cureus
Background Cardiopulmonary arrest is an uncommon event in pediatric patients. Additionally, physicians-in-training see far fewer cardiopulmonary arrest events. Therefore, they have limited confidence in their resuscitation skills. Mock code training
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Intensive Care Unit (ICU) and Emergency Department (ED) nurses are first in line to recognize and witness a patient’s cardiac arrest. They are closer to the patient than the physician or emergency doctor. In addition, ICU and ED nurses are responsi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ef737788953385221c7ae29100f34b97
Autor:
Ali Hassan Al Khulaif, Heejung Bang, Sameerah Alsomali, Matthew V Kiefer, Joseph Barton, Aubrey P Yao, Ian M Julie, Aaron E. Bair, Sandhya Venugopal, Samuel O. Clarke, Muna Aljahany
Publikováno v:
BMJ simulation & technology enhanced learning, vol 5, iss 1
Clarke, SO; Julie, IM; Yao, AP; Bang, H; Barton, JD; Alsomali, SM; et al.(2018). Longitudinal exploration of in situ mock code events and the performance of cardiac arrest skills. BMJ Simulation and Technology Enhanced Learning, bmjstel-2017-000255-bmjstel-2017-000255. doi: 10.1136/bmjstel-2017-000255. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8tt8087b
Clarke, SO; Julie, IM; Yao, AP; Bang, H; Barton, JD; Alsomali, SM; et al.(2018). Longitudinal exploration of in situ mock code events and the performance of cardiac arrest skills. BMJ Simulation and Technology Enhanced Learning, bmjstel-2017-000255-bmjstel-2017-000255. doi: 10.1136/bmjstel-2017-000255. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8tt8087b
IntroductionIn-hospital cardiac arrest (IHCA) affects 200 000 adults in the USA each year, and resuscitative efforts are often suboptimal. The objective of this study was to determine whether a programme of ‘mock codes’ improves group-level perfo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::25430b4e1294120761f1ef0348d3920f
https://escholarship.org/uc/item/8tt8087b
https://escholarship.org/uc/item/8tt8087b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Interprofessional development and team behaviors have become a key point of interest over the last ten years. Simulation growth has influenced a variety of different settings in healthcare. Mock code simulation uses high fidelity technolo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fa1fdca1a76bd31a98ab96da6aa43b43