Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"mobilelearning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Психологический Vademecum: Психологические предикторы индивидуального развития личности в условиях образовательной среды : сборник научны
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3041::b1373c0466681971ef7d9640d9ac0b2e
https://lib.vsu.by/jspui/handle/123456789/13243
https://lib.vsu.by/jspui/handle/123456789/13243
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 20, Iss 0, Pp 1-9 (2012)
Research in Learning Technology
Research in Learning Technology; Vol 20 (2012)
Research in Learning Technology
Research in Learning Technology; Vol 20 (2012)
HTML 5 is the most significant update of HTML in the last 10 years since XHTML was introduced. It promises a vastly improved user experience, increased browser features, cross compatibility and the ability to provide semantic content. In this paper w
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ros Walker
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 21, Iss 0, Pp 1-12 (2013)
Research in Learning Technology; Vol 21 (2013)
Research in Learning Technology; Vol 21 (2013)
Are pupils in the United Kingdom using mobile devices to help their learning? If so, what are they using and why? This article is based on research carried out by questionnaire, observation and pupil interviews at two English academies. One of the ac
changed the traditional classroom teaching. Mobile learning is one of the most frequently used terms recently. It is founded on the idea of learning “anytime and anywhere”, suited to the wishes and needs of users. Mobile learning, at today’s st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::c58adf107845fdcf64f5eebdff263122
https://www.bib.irb.hr/614287
https://www.bib.irb.hr/614287
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.