Zobrazeno 1 - 10
of 2 546
pro vyhledávání: '"mobile learning application"'
Autor:
Oxyandi, Miming1,2 mimingoxyandi@gmail.com, Panduragan, Santhna Letchmi1, Said, Faridah Mohd1, Rivanica, Ripiduri3, Rudiansyah4
Publikováno v:
Malaysian Journal of Medicine & Health Sciences. May2024, Vol. 20 Issue 3, p217-224. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Favour Mosunmola Sobowale, Ibrahim Abba Mohammed, Fati Ali, Berechiah Manji Samson, Abdulazeez Sadiku
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Lack of proper laboratories and inadequate facilities have become some of the factors affecting chemistry practical in Nigeria which therefore affects students’ performance. While there were many studies conducted on the effectiveness of m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/615f7a66a7fd488e95f4a9f4b84f1991
Autor:
Čarapina, Mia1 (AUTHOR) ivica.dodig@tvz.hr, Staničić, Ognjen1 (AUTHOR) davor.cafuta@tvz.hr, Dodig, Ivica1,2 (AUTHOR), Cafuta, Davor1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Algorithms. Sep2024, Vol. 17 Issue 9, p404. 25p.
Autor:
Eliza, Fivia1 fivia_eliza@ft.unp.ac.id, Hakiki, Muhammad2, Fadli, Radinal2, Ridoh, Ahmad2, Fauziah, Fauziah2, Suri, Riko Muhammad3, Hermanto, Hermanto3, Kurniawan, Jefdy3, Hidayah, Yayuk4
Publikováno v:
TEM Journal. Feb2024, Vol. 13 Issue 1, p624-634. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Research on English Language, Vol 11, Iss 3, Pp 37-56 (2022)
Mobile-Assisted Language Learning (MALL) is prevalent in English instruction to enhance students' learning interest and motivation. However, its effectiveness and practicality have rarely been well confirmed. The present study intended to investigate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/314d00d33afa48658d9d2ccc8a859b42
Publikováno v:
IADIS International Journal on Computer Science & Information Systems; 2024, Vol. 19 Issue 1, p125-139, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.