Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"mobile instant messaging services"'
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 35, Iss 4 (2022)
The use of mobile instant messaging platforms has increased in recent years in political communication given the private nature of this form of communication, a trend which has increased during the COVID-19 pandemic. The aim of this research is to kn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a132e775f7064bb5a19d7827a6b0000a
Publikováno v:
Dados: Revista de Ciências Sociais, Vol 66, Iss 2 (2022)
ABSTRACT Studies that have used survey data to analyze the reasons behind the Jair Bolsonaro’s presidential victory in 2018 have highlighted factors such as conservative ideology, antipetismo (resentment against the Brazilian Workers’ Party) and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/804ccc6db57b45c5b6af386063215352
Autor:
Alejandra Tirado-García
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 12, Iss 2, p 93 (2023)
Mobile instant messaging services have become a standard tool for political actors in communicating with citizens, especially during electoral campaigns. Telegram predominates in this context of disintermediated communication with the electorate. Thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66c6b3ca083f4a0f85b711431456fea9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dados v.66 n.2 2023
Dados-Revista de Ciências Sociais
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Dados-Revista de Ciências Sociais
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Studies that have used survey data to analyze the reasons behind the Jair Bolsonaro’s presidential victory in 2018 have highlighted factors such as conservative ideology, antipetismo (resentment against the Brazilian Workers’ Party) and populism.
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
The use of mobile instant messaging platforms has increased in recent years in political communication given the private nature of this form of communication, a trend which has increased during the COVID-19 pandemic. The aim of this research is to kn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::451c05bad83550fc6371b3a8706ecaad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.