Zobrazeno 1 - 10
of 272
pro vyhledávání: '"mobile device proficiency"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 150412-150422 (2019)
Mobile device (e.g., smartphone) proficiency is becoming increasingly necessary to perform important everyday tasks, and inadequate proficiency can prevent groups of individuals such as older adults from obtaining the benefits of mobile computing and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/385c6a42d20c40a38aa0605c1778604a
Autor:
Carmen Moret-Tatay, María José Beneyto-Arrojo, Eugenia Gutierrez, Walter R. Boot, Neil Charness
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Technology can help support the goal of many older adults to live independently, though cognitive, attitudinal, and other barriers often result in a “digital divide” in which older adults use and adopt new technology at a lower rate compared to y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41c3c4e2c4a1489299b61b4d692b46d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.