Zobrazeno 1 - 10
of 865
pro vyhledávání: '"mixed-design"'
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 16, Iss 13, p 2338 (2024)
Climate change is heavily altering plant distributions, posing significant challenges to conventional agricultural practices and ecological balance. Meanwhile, mixed species planting emerges as a potent strategy to enhance agricultural resilience, co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73cb6bc9696a4201af2fc292e2a0c7de
Autor:
Yunus Emre Baştuğ, Ceyhun Servi
Publikováno v:
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, Vol 8, Iss 3, Pp 770-787 (2021)
Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının özel gereksinimli bireylere yönelik tutumlarını ve metaforik algılarını belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda eğitim fakültesinde okuyan öğrenciler çalışma grubu olarak belirlenmiştir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56f83f37e1064022b5da30776406ba71
Publikováno v:
Journal of Computing Research and Innovation, Vol 5, Iss 2, Pp 66-74 (2020)
Memorizing formulas is one of the essentials tasks in learning activities. There are many formulas that have been constructed by previous researchers. The formulas developed have their own purpose such as to calculate, to estimate, to analyse and so
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92b1e32358854c66bbf23a091edad63b
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-22 (2020)
Abstract Background This study presents the development of three research tools of scientific creativity. Our aim is to evaluate the development of student creativity while students write digital stories. Three models are linked to create a new model
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1fe7e6c525644eb968b41c1b51433c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.