Zobrazeno 1 - 10
of 5 110
pro vyhledávání: '"miranda fricker"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Philosophy of Education. Aug-Oct2023, Vol. 57 Issue 4/5, p791-802. 12p.
Autor:
Khumalo Shuti Steph
Publikováno v:
Journal of Education, Society & Multiculturalism, Vol 4, Iss 2, Pp 15-28 (2023)
Research notes a significant rise in varied practices of abusive supervision within the schooling context. Abusive leadership is a social justice dilemma which needs sustained confrontation. This qualitative conceptual study provides a philosophical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e8e5c919ca64df9b61910ad521e8d0e
Autor:
Sandro da Silveira Filho, Alex1 alexsilveirafilho@yahoo.com
Publikováno v:
Revista de Direitos Humanos e Efetividade. jan-jun2023, Vol. 9 Issue 1, p31-49. 19p.
Autor:
Takle, Lars Løseth
Publikováno v:
Takle, Lars Løseth. Hva er poenget med å bebreide seg selv? En undersøkelse og kritikk av Miranda Fricker sin paradigmatiske teori. Master thesis, University of Oslo, 2022
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/101803
Autor:
Queloz, Matthieu, author
Publikováno v:
The Practical Origins of Ideas : Genealogy as Conceptual Reverse-Engineering, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198868705.003.0008
Autor:
Samaržija, Hana
Publikováno v:
Croatian Journal of Philosophy. XVIII(54):505-508
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=734621
Autor:
Fricker, Miranda
Publikováno v:
Soziopolis: Gesellschaft beobachten
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/85914
Autor:
Schädel, Tobias
Publikováno v:
Soziopolis: Gesellschaft beobachten
Miranda Fricker: Epistemische Ungerechtigkeit: Macht und die Ethik des Wissens. München: C.H. Beck 2023. 978-3-406-79892-4
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/85913
Autor:
Bonilla, Jesús Zamora
Publikováno v:
Theoria: An International Journal for Theory, History and Foundations of Science, 2008 Jan 01. 231(61), 77-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23923918