Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"minority learners"'
Autor:
Olaug Strand, Knut Schwippert
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 5, Iss 1, Pp 1-17 (2019)
The aim of the current study was to examine the associations between a child’s home language, home resources for learning to read and reading achievement. Whereas the role of a child’s first language in second language learning and literacy skill
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1cdad4cb40214096bc487472ab63aaad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janet K. Poley
Publikováno v:
Online Learning, Vol 12, Iss 2 (2019)
For minority serving institutions, policies that support learners call for decisions about equity, quality, cost, impact on national economic performance and international global relationships
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e798577409e4318b27e8a148dd71efe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language Assessment Quarterly
The increasing representation of young language-minority students in school settings around the world and recent insights into multilingualism as a potential resource for language learning and development call for a critical study of theoretical and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.