Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"mindfulness-based interventions (mbi)"'
Autor:
Sharon Fayerberger
Publikováno v:
Educaţia 21, Iss 25, Pp 364-375 (2023)
This paper presents findings from research that aimed to see how a mindfulness-based intervention program in an EFL high school classroom can enhance student’s foreign language enjoyment and well-being. Students from a 10th grade EFL class in a hig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a68990a9dc6e42e8b97fc82386688b7e
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 254, Iss , Pp 119059- (2022)
Although much research has shown that mindfulness-based interventions (MBIs) can reduce psychological stress, it is less clear if effects generalize to everyday social situations, which range among the largest stress triggers. Furthermore, mechanisms
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f697f00333a438e8be554b7abe9d012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.