Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"mindfulness in teaching"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThis study was aimed at testing a moderated mediation model of teaching mindfulness and teachers’ collective efficacy in the relationships between the organizational climate of kindergartens and teacher professional learning.MethodsA sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa2442d341b24784bd421c6814d27b5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
On the basis of the Conservation of Resource (COR) theory and using the Job Demands-Resources (JD-R) model, this study examines the relationships among job demands and job resources of online teaching (JD-OT and JR-OT), perceived instructional effica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d864ebffcdeb41a9852bbea9448f235f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 4 55-66
International Journal of Psychology and Educational Studies
International Journal of Psychology and Educational Studies, Vol 8, Iss 4 (2021)
International Journal of Psychology and Educational Studies
International Journal of Psychology and Educational Studies, Vol 8, Iss 4 (2021)
The reinforcing effects of positive characteristics in maintaining teachers’ and students’ psychological health have been well documented. However, there has been very little research into the determinants of what constitutes positive characteris
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.