Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"migrant student"'
Autor:
Tobias Pötzsch, Sanna Saksela-Bergholm
Publikováno v:
Social Inclusion, Vol 11, Iss 4, Pp 47-57 (2023)
How can integration education programs facilitate the more seamless inclusion of migrant newcomers into working life and civil society? Traditionally, integration policy and practice have been framed within a nation‐state discourse in which views o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/020772e5c6204a518add5e7f841ebb88
Publikováno v:
Social Inclusion, 11, 4, 47-57, Adult Migrants' Language Learning, Labour Market, and Social Inclusion
How can integration education programs facilitate the more seamless inclusion of migrant newcomers into working life and civil society? Traditionally, integration policy and practice have been framed within a nation‐state discourse in which views o
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/90360
Publikováno v:
ARPHA Proceedings, Vol 3, Iss , Pp 2441-2450 (2020)
The arrival of a large number of migrants to Stavropol region has led to the heterogeneity of training audience in regional schools. Inhomogeneity of a training audience requires adapting the existing methods of teaching Russian, developed for native
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f8b03b449fb4e398a2c2089bf104424
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Шпет Екатерина Николаевна
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 1, Pp 70-73 (2018)
Рассматривается вопрос организации дополнительных форм работы с учащимися-мигрантами, создания специальных педагогических условий с
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d971a2d682344655b76a58dd5ad9bfac
Publikováno v:
Mexican Studies/Estudios Mexicanos, 2016 Jul 01. 32(2), 199-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26424275
Autor:
Becerra, Rosa Isela
Avec l'émergence de la vision de l'éducation pour tous promulguée par l'ONU et l'avènement de l'enseignement virtuel comme troisième génération de l'enseignement à distance, diverses organisations internationales, des décideurs publics natio
Autor:
Claudia Meroni, Veronica Velasco
Health and school achievement play a crucial role in the integration of migrant students. This study aims to conduct an umbrella review of the effectiveness of school-based strategies on the academic and health outcomes of migrant school-aged childre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab399bb4efca2029e71aeba5f2a995c2
https://hdl.handle.net/10281/404799
https://hdl.handle.net/10281/404799