Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"middle years of schooling"'
Autor:
Leder, Gilah C.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2004 Jan 01. 56(2/3), 287-312.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4150285
Publikováno v:
Mathematics Education Research Journal. 28:223-243
Spatial visualisation of geometric patterns and their generalisation have become a recognised pathway to developing students’ functional thinking and understanding of variables in algebra. This design-based research project investigated upper prima
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karina Joyce Wilkie
Publikováno v:
Journal of Mathematics Teacher Education. 17:397-428
This article is based on a project that investigated teachers’ knowledge in teaching an important aspect of algebra in the middle years of schooling—functions, relations and joint variation. As part of the project, 105 upper primary teachers were
Autor:
Demarte, Adele Louise, adele@rahna.com
Within a climate of continual change this study offers insights into the academic pressures experienced by rural adolescents to achieve at school. In the often challenging transition from childhood to adulthood expectations from others place addition
Externí odkaz:
http://adt.lib.rmit.edu.au/adt/public/adt-VIT20080208.145838
Autor:
Beutel, Denise
This thesis explores the nature of pedagogic connectedness and reveals the qualitatively different ways in which teachers in the middle years of schooling experience this phenomenon. The researcher defines pedagogic connectedness as the engagements b
Externí odkaz:
http://eprints.qut.edu.au/16229/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.