Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"middle secondary school"'
Autor:
Yonten Chophel
Publikováno v:
International Research Journal of Science, Technology, Education, and Management, Vol 2, Iss 1, Pp 75-87 (2022)
Misconception sabotages the meaningful learning. Young learners can have misconceptions about the science concepts with which they interpret their new experiences, hampering the development of canonical scientific knowledge. Identifying and remediati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b804644d4894d1bada01d862baea696
Autor:
Julie Babin, Olivier Dezutter
Publikováno v:
Revue des sciences de l’éducation. 38:255-273
L’impact des perceptions sur la motivation et sur les pratiques ayant été largement démontré, nous avons cherché à connaître les perceptions d’élèves lors d’une situation de préparation à un examen de lecture. Une quarantaine d’él
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Loveday, Dale
Publikováno v:
Teaching Science: The Journal of the Australian Science Teachers Association. Sep/Oct2013, Vol. 59 Issue 3, p55-55. 1p.
Learning is enabled in an environment that promotes connectedness. This belief led me to an exploration of connectedness and the discovery that connectedness has more than one connotation in the literature. For some it means making connections within
Autor:
Dujari, Anuradha
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching. Nov97, Vol. 27 Issue 2, p151. 2p.