Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"middle grades education"'
Autor:
Helen Brandon, Ellis Hurd
Publikováno v:
Current Issues in Middle Level Education, Vol 28, Iss 2, Pp 1-25 (2024)
This case study explores the experiences of two teacher candidates (TCs) in professional development school (PDS) settings with multilingual learners. While valuing multilingual learner’s diverse linguistic backgrounds and language repertoires by d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4ec9d39adbe427c83f9ebbe28b299d8
Autor:
Shelli Casler-Failing
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 29, Pp 1-20 (2021)
A multiple case study was conducted to investigate how Lego robotics instruction incorporated into a middle grades mathematics methods course could inform pre-service teachers’ (PSTs) TPACK through the lens of Social Constructivist Theory. The qual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33d21c4259d4463fa0b359c2016cadcc
Autor:
Gayle Andrews, Susan Y. Leonard
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 658 (2023)
To inform equity-oriented and responsive middle grades teacher education, the current article is a qualitative study of the lived experiences of middle grades teacher candidates enacting critical consciousness in their first semester in a two-year eq
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93967907ed0d483894a8c9ea923f8982
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leonard, Gayle Andrews, Susan Y.
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 7; Pages: 658
To inform equity-oriented and responsive middle grades teacher education, the current article is a qualitative study of the lived experiences of middle grades teacher candidates enacting critical consciousness in their first semester in a two-year eq
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P. Gayle Andrews, Susan Y. Leonard
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 8, Iss 3, p 148 (2018)
Universities engage students in traditional service-learning projects that often yield “good feelings”, even a savior mentality, but typically leave the root causes of social justice issues unexamined and untouched. In contrast to traditional ser
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ca0374486524349b9af1d936b9a26f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.