Zobrazeno 1 - 10
of 292
pro vyhledávání: '"microteaching course"'
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2024 10
Publikováno v:
Didaktika: Jurnal Kependidikan, Vol 12, Iss 3 (2023)
The aim of this study was to assess the advantages and responses experienced by students during their micro-teaching course, which serves as preparation for their teaching practice (PPL). The study employed a quantitative research method and was cond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3227767e782d4c3294ab1e5e43bbbf01
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 10, Iss , Pp 101140- (2024)
This study aimed to determine the impact of lesson study taught in a microteaching course on improving the pedagogical skill of preservice teachers. Learning video analysis, self-assessment, and peer assessment of collaboration skills were used to me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdd424aeb7ab49f19263ea54bc19e93f
Publikováno v:
Pegem Journal of Education & Instruction / Pegem Egitim ve Ögretim; 2024, Vol. 14 Issue 4, p351-358, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fitriani, Ella, Suryani, Elma, Fatimah, Is, Darnis, Deny Susanti Binti, Musawwa, Muhammad Miqdam, Febriana, Beta Wulan
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 12/12/2022, Vol. 2645 Issue 1, p1-8, 8p
Autor:
Senem Sanal-Erginel
Publikováno v:
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi. 12:89-112
This is a case study that aims to focus on academic and emotional experiences of a group of student teachers who took a microteaching course that was adapted to become fully online, due to a complete lockdown during the first wave of the Covid-19 pan
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Komang Shinta Mariette
Publikováno v:
Journal of Educational Study. 2:151-158
TPACK become a euphoria in Indonesia. The aim of this study was to investigate the pre-service teachers’ perceptions and understanding of technological pedagogical content and knowledge during their microteaching class in EFL context. This study wa
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.