Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"micro/macro dichotomy"'
Marketing System and A. Giddens' Theory of Structuration: From a Macromarketing Perspective, Part II
Autor:
Kazuo, USUI
Publikováno v:
埼玉学園大学紀要. 経済経営学部篇 = Bulletin of Saitama Gakuen University. Faculty of Economics and Business. 22:53-66
Autor:
Daniil Petrovich Frolov
Publikováno v:
Prostranstvennaâ Èkonomika, Iss 4, Pp 122-150 (2013)
The article considers methodological problems of hierarchical structuring of economic space. The evolution survey of multilevel analysis concepts reveals a dominant role of two-level (micro- macro) neoclassical models because of the path dependence e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c155521107174e6cb259792bffdb8657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Пространственная экономика.
В статье рассматриваются методологические проблемы иерархической структуризации экономического пространства. Анализ эволюции концеп