Zobrazeno 1 - 10
of 1 171
pro vyhledávání: '"methodological competencies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Altynikova N.V.,, Muzaev A.A.,
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 24, Iss 1, Pp 31-41 (2019)
The article describes the main approaches to developing and testing the unified federal evaluation tools (UFET) used for studying subject and methodological competencies of teachers in the Russian Federation. The authors propose a level assessment mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5acf74ac82c04718b4f93a67dee1b7ba
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 101, p 03018 (2021)
The article is devoted to the problem of development and testing of diagnostic tools for monitoring the ability of teachers of general educational institutions to solve professional and pedagogical problems. The model of unified fund of assessment ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e98fae7c3ecb40c28bf1ea43727c1f0a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Standards and Monitoring in Education. 10:9-12
The article is devoted to one of the important problems of the modern education system ‒ the formation of functional literacy of students, which allows ensuring the competitiveness of Russian schoolchildren in the market of educational services by
Autor:
Vera T. Sopegina, Irina Yu. Kuznetsova
Publikováno v:
Professional Education in Russia and Abroad. :51-58
Autor:
Evgeny Balandin
Publikováno v:
The Science of Person: Humanitarian Researches. 16:143-150
Autor:
Zh.A. Sarvanova, I.V. Ulyanova
Publikováno v:
Современные наукоемкие технологии (Modern High Technologies). :198-202
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 87, p 00045 (2020)
The article considers the need for the formation of professional integral methodological competence of teachers in an inclusive educational space. The authors offer qualitative characteristics of formation levels of the studied competence (low, mediu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef7f9c5819fd45ae9fba2f9b2227965f
Publikováno v:
The European Proceedings of Social and Behavioural Sciences.