Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"metacognitive judgements"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
A recent study has established that thinkers reliably engage in epistemic appraisals of concepts of natural categories. Here, five studies are reported which investigated the effects of different manipulations of category learning context on appraisa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb416f6f554b48ccb8b63e1a4b7af4eb
Autor:
Rubén Darío Lara Escobar, Oscar Cárdenas Delgado, Yeison A. Garcés Gómez, Paulo Andrés Parra, Paula Andrea López Jimenez
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Estudios Educativos, Vol 18, Iss 1 (2022)
This study examined a classroom intervention through a virtual laboratory as a didactic strategy that was based on the understanding of the derivative concept applied to the problem of the tangent line. The PretestPosttest methodology was used to tes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f47ecbf83944687b444a34677d7444e
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 14, Iss 2, Pp 317-341 (2018)
The aim of the paper is to analyse the illusion of knowing in metacognitive monitoring of the learning activity of university students (n = 262). The analysis focuses on the effects of the different types of information proposed and of personal, cogn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b6277c4ed61412fb4e5e026446d61b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 14, Iss 2, Pp 317-341 (2018)
Europe's Journal of Psychology
Europe's Journal of Psychology
The aim of the paper is to analyse the illusion of knowing in metacognitive monitoring of the learning activity of university students (n = 262). The analysis focuses on the effects of the different types of information proposed and of personal, cogn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.