Zobrazeno 1 - 10
of 2 197
pro vyhledávání: '"meta-skills"'
Publikováno v:
GiLE Journal of Skills Development, Vol 4, Iss 2, Pp 3-18 (2024)
Much has been written about the necessity for graduates to be aware of their skill set and transferability for the workplace. Degree programs in Scotland have long relied on guidance from the Quality Assurance Agency (QAA) on the taxonomy or wording
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/420a19b9d89f489c8f165f5c9c3f5dd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psych. Mar2024, Vol. 6 Issue 1, p305-344. 40p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psych, Vol 6, Iss 1, Pp 305-344 (2024)
The holistic growth and psychological well-being of people with special needs and disabilities remain high on the priority agenda for sustainable and inclusive education. Digital well-being technologies and especially “smart technologies”, are re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/593532d49a3e41e59e80401d4227c09a
Publikováno v:
In Heliyon January 2022 8(1)
Autor:
Li, Juncheng, Wang, Xin, Tang, Siliang, Shi, Haizhou, Wu, Fei, Zhuang, Yueting, Wang, William Yang
Visual navigation is a task of training an embodied agent by intelligently navigating to a target object (e.g., television) using only visual observations. A key challenge for current deep reinforcement learning models lies in the requirements for a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.07450
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 639 (2023)
Inclusion, equality, and well-being for all, especially for people with special needs and disabilities, is globally recognized as a priority. At the same time, there is an urgent need to create digital training environments for people with special ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a0d526bf9e54b1ea5f6d9d64bb191bd