Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"meta-accuracy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TSANKOVA, Elena, Tair, Ergyul
Publikováno v:
e-methodology. 7(7):140-150
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1011759
Autor:
Elena Tsankova, Ergyul Tair
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Meta-accuracy (correspondence between how we think others perceive us and how they really perceive us) of first impressions on the Internet has the potential to shape subsequent interactions. Aiming to enhance understanding of the underlying perceptu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db16e4ebe34f48429b4154628f351c80
Autor:
Elena Tsankova, Ergyul Tair
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The meta-accuracy of first impressions (i.e., how accurately one understands others’ perception of oneself) can be conceptualized and measured in various ways. In order to reduce conceptual and methodological overwhelm, facilitate understanding of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d034610ec0546fb9ea4394345492cf5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ting Wu, Yong Zheng
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Status updates on social network sites (SNSs) as a new medium for people to express “what is on your mind” on the Internet can provide much information. In the current study, we statistically analyzed survey data to examine whether individuals ut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a02b6c526da4f2e974b1aac4d195f93
Autor:
Tsankova, Elena
This experiment will study the role that Emotional Intelligence and Internet Expressivity Efficiency play in the meta accuracy of the first impressions we form through Internet communication. In addition, we will check whether the meta perception of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::71844389c4815823160bb6b597c47bcb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.