Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"message elaboration"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
We tested the plausibility of a cognitive-emotional model to understand the effects of messages framed in terms of gain, non-loss, non-gain, and loss, and related to the health consequences of red/processed meat consumption. A total of 544 Italian pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b9858abaa7e4c56af97e66da798b700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mikyeung Bae
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 7, Iss 1 (2020)
This study clarifies consumers’ defense mechanisms and message elaboration to highlight the connection between consumer engagement with messages and brand success. Two eye-tracking experiments tested whether skepticism toward companies’ cause-rel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc060b1ded444c2ab1c9cb95bdad2212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tran, Jacinta T
Misinformation remains pervasive in digital platforms, shaping how individuals receive news online. Prior work suggests that credibility perceptions of misinformation can differ based on the modality of the misinformation message. Informed by the MAI
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1944365/
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
We tested the plausibility of a cognitive-emotional model to understand the effects of messages framed in terms of gain, non-loss, non-gain, and loss, and related to the health consequences of red/processed meat consumption. A total of 544 Italian pa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας; Τόμ. 12 Αρ. 3 (2005); 455-469
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 12 No. 3 (2005); 455-469
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 12 No. 3 (2005); 455-469
Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ PDF
The abstract is available in the PDF
The abstract is available in the PDF
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.