Zobrazeno 1 - 10
of 3 124
pro vyhledávání: '"message elaboration"'
Autor:
Wilson, Sam R.1 (AUTHOR) srwilsn3@illinois.edu, Quick, Brian1,2 (AUTHOR), Al-Ghaithi, Salah H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Oct2023, Vol. 67 Issue 4, p423-441. 19p. 1 Diagram, 1 Chart.
Publikováno v:
In Clinical Epidemiology and Global Health July-August 2024 28
Publikováno v:
Clinical Epidemiology and Global Health, Vol 28, Iss , Pp 101681- (2024)
Objective: The study examines the effects of message modalities (visual vs. textual) and rhetorical approaches (narrative vs. expository information) on the elaboration and recall of COVID-19 vaccine information among individuals with diverse levels
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2edf45abcb5747e0b6c0cdb6df2c1739
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Priester, Joseph R., Petty, Richard E.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2003 Jan 01. 13(4), 408-421.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480239
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wheeler, S. Christian1 wheeler_christian@gsb.stanford.edu, Petty, Richard E.2 petty.1@osu.edu, Bizer, George Y.3 cfgyb@eiu.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Mar2005, Vol. 31 Issue 4, p787-797. 11p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Advertising. Mar93, Vol. 22 Issue 1, p25-34. 10p. 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2020, Vol. 14, Issue 1, pp. 111-132.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-01-2019-0011