Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"message effectiveness"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-5 (2024)
Abstract An understanding of the extent to which target audiences consider different nutrition-related messages to be effective could assist campaign developers design more persuasive communications. Accordingly, this study sought to develop and asse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81236d2267684d7e9574cb3f9a791e52
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background Although organ transplantation is a very effective clinical solution to save the lives of patients suffering from organ failure, the supply of donated organs still cannot meet its growing demand. Educating the society about organ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53e137bb75db4a22af7aa098c97b7f2d
Autor:
Yam B. Limbu, Bruce A. Huhmann
Publikováno v:
Vaccines, Vol 12, Iss 6, p 653 (2024)
This systematic review of 54 cross-disciplinary peer-reviewed causal empirical studies helps public health officials, researchers, and healthcare professionals better comprehend the effects of fear appeals in vaccine promotional campaigns on message
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c40d16612be44bf2ab4d6d1ef1583a5a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Makvandi, Rosha, Farzin, Milad
Publikováno v:
Management Matters, 2022, Vol. 19, Issue 1, pp. 1-12.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MANM-01-2022-0009
Autor:
Rosha Makvandi, Milad Farzin
Publikováno v:
Management Matters, Vol 19, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Purpose – The present study aimed to identify the characteristics of effective messages in electronic word of mouth (eWOM) communication on social networks to be considered in the planning of eWOM strategies. For this purpose, the present study tri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ba66ed809654ea08c4fcb3297a9a032
Autor:
Katharine J. Head, Nancy Grant Harrington, Julie B. Schnur, Laurie Margolies, Guy H. Montgomery
Publikováno v:
PEC Innovation, Vol 1, Iss , Pp 100007- (2022)
Objective: Digital mammography can reveal not only breast cancer but also breast arterial calcification (BAC), which can indicate potential coronary artery disease. To explore ways to inform women of their BAC status in the context of a standard mamm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6ca03b3d695406684e133acce66b993