Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"message attitude"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Virtual influencers are gaining prominence as a way of attracting people’s attention on social media, but limited research has been conducted on this subject. In this research, we explore the effects of human-like virtual influencers (HVIs) vs. ani
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99414b25a4364f1b8e4a41826899fd7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DURSUN, İnci, TÜMER KABADAYI, Ebru
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 16 75-97
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
This study aims to investigate the factors affecting consumers’ resistance to counterattitudinal persuasive messages. In this context, effects of attitude valence, attitude strength indicators and strength of the persuaive message were investigated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::86063ef9f156964a4245e2abec33aefb
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijmeb/issue/54820/750383
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijmeb/issue/54820/750383