Zobrazeno 1 - 10
of 835
pro vyhledávání: '"merkt, M."'
Autor:
Brich IR; Leibniz-Institut für Wissensmedien, Schleichstr. 6, D-72076, Tübingen, Germany. i.brich@iwm-tuebingen.de., Papenmeier F; Department of Psychology, Eberhard Karls Universität Tübingen, Tübingen, Germany., Huff M; Leibniz-Institut für Wissensmedien, Schleichstr. 6, D-72076, Tübingen, Germany.; Department of Psychology, Eberhard Karls Universität Tübingen, Tübingen, Germany., Merkt M; Leibniz-Institut für Wissensmedien, Schleichstr. 6, D-72076, Tübingen, Germany.; German Institute for Adult Education - Leibniz Centre for Lifelong Learning, Bonn, Germany.
Publikováno v:
Psychonomic bulletin & review [Psychon Bull Rev] 2024 Feb 15. Date of Electronic Publication: 2024 Feb 15.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Decker D; German Institute for Adult Education - Leibniz Centre for Lifelong Learning, Bonn, Germany., Merkt M; German Institute for Adult Education - Leibniz Centre for Lifelong Learning, Bonn, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2023 Sep 26; Vol. 14, pp. 1205338. Date of Electronic Publication: 2023 Sep 26 (Print Publication: 2023).
Publikováno v:
Deutscher Kongress für Orthopädie und Unfallchirurgie (DKOU 2021); 20211026-20211029; Berlin; DOCAB66-527 /20211026/
Fragestellung: Lehrvideos stellen in Pandemiezeiten eine attraktive Alternative zur Präsenzlehre dar. Der Nutzen des Einsatzes von Lehrvideos ist jedoch umstritten, da durch die filmische Darstellung die Schwierigkeit des dargestellten Inhalts unter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4351fea8334432df602e5cfcd169edc2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study reports a field experiment investigating how instructional videos with and without background music contribute to the learning of examination techniques within a formal curriculum of medical teaching. Following a classroom teaching unit on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e68add02c7520fd26ab0bb137206cf6
https://doi.org/10.31234/osf.io/9b26q
https://doi.org/10.31234/osf.io/9b26q
The COVID-19 pandemic poses a health threat that has dominated media coverage. However, not much is known about individual media use to acquire knowledge about COVID-19. To address this, this study investigated how perceived threat is linked to media
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1e59725d3c195f5af409275fc3d56bbc
https://doi.org/10.31234/osf.io/3y874
https://doi.org/10.31234/osf.io/3y874
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.