Zobrazeno 1 - 10
of 489
pro vyhledávání: '"mentoring pre-service teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kratz, Emily, Davis, Jonathan Ryan
Publikováno v:
Perspectives on Urban Education; Fall2022, Vol. 20 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Sithulisiwe Bhebhe
Publikováno v:
World Journal of Advanced Research and Reviews. 14:550-558
Mentoring pre-service teachers on teaching practice is an important part of the teacher development process. Pre-service teachers initially did teaching practice in schools where they could put what they had learned in their teacher education institu
Autor:
Hudson, Peter1 pb.hudson@qut.edu.au
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching & Mentoring. Feb2013, Vol. 11 Issue 1, p112-128. 17p. 1 Diagram.
Autor:
Peter Hudson
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring, Vol 11, Iss 1, Pp 112-128 (2013)
This Australian study explores the mentoring of pre-service teachers in selecting and implementing teaching strategies to meet students‟ learning needs. Two case studies involving 28 mentor teachers in a professional development program and a mento
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/574c97782dcd4c65b24b864a78ca6c36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sempowicz, Tracey1 tracey.sempowicz@qut.edu.au, Hudson, Peter2 pb.hudson@qut.edu.au
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching & Mentoring. Aug2012, Vol. 10 Issue 2, p52-64. 13p. 1 Color Photograph.
Autor:
Tracey Sempowicz, Peter Hudson
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring, Vol 10, Iss 2, Pp 52-64 (2012)
Reflective practice appears crucial for professional growth; making connections between mentoring practices and mentees’ reflections may assist mentors to guide reflective processes. This interpretive study initially explores common processes of re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91b52615b1024ae3b80d78941d766718
Publikováno v:
College Student Journal. Dec2021, Vol. 55 Issue 4, p422-428. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.