Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"mentoring practices"'
Autor:
Polina A. Ambarova
Publikováno v:
Социологический журнал, Vol 29, Iss 4, Pp 77-99 (2023)
Scientific mentoring at universities can be viewed not only as a scientific and educational institution, but also as a sphere and method of face-to-face interaction, in the process of which the meanings and motivation of the mentor’s and mentee’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e53ddc7a09d04464b2f5e97567cb0287
Publikováno v:
Неперервна професійна освіта: теорія та практика, Vol 1, Iss 74, Pp 76-89 (2023)
The aim of this study is to determine the impact of mentorship program on professional development of the mentees. This study is guided by case study. The case, in this study, is each of four chemistry teachers who took part in mentorship program as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24376941931a4ea5b4ea8242f85c60f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 38, Iss 2 (2020)
This article reports on the mentoring of foundation phase teachers and their development of disciplinary-specific knowledge, particularly how the practicum provides a space for mathematics content knowledge (MCK) and mathematics pedagogical content k
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7694526c146b44faaff9322ec9bdc5c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Perla, Loredana
The recent Recommendations of the Ministers of the European Higher Education Area (BFUG, 2020) have highlighted how the qualification processes of university teaching are closely related to didactic approaches student’s-centered. To facilitate chan
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/62624
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.