Zobrazeno 1 - 10
of 6 486
pro vyhledávání: '"mentoring practices"'
Publikováno v:
Oceanography, 2023 Dec 01. 36(4), 116-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27278269
Autor:
Blachnicka, Klaudia1 blachnik@uek.krakow.pl
Publikováno v:
Management Issues / Problemy Zarządzania. 2024, Vol. 22 Issue 1, p4-24. 21p.
Autor:
Debray, Reena1,2 (AUTHOR) rrdebray@berkeley.edu, Dewald-Wang, Emily A.1 (AUTHOR), Ennis, Katherine K.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/13/2024, Vol. 19 Issue 6, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TOR-AKWER, HELEN FAMAREN1 famarentor@gmail.com, Ihongo, Dominic Aondohemba dominic.ihongo@uam.edu.ng
Publikováno v:
Library Philosophy & Practice. 2023, p1-19. 20p.
Publikováno v:
In Information and Software Technology July 2024 171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Major, Claire Howell1 (AUTHOR) cmajor@ua.edu
Publikováno v:
New Directions for Teaching & Learning. Dec2023, Vol. 2023 Issue 176, p11-20. 10p.
Publikováno v:
Неперервна професійна освіта: теорія та практика, Vol 1, Iss 74, Pp 76-89 (2023)
The aim of this study is to determine the impact of mentorship program on professional development of the mentees. This study is guided by case study. The case, in this study, is each of four chemistry teachers who took part in mentorship program as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24376941931a4ea5b4ea8242f85c60f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.