Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"mental account"'
Autor:
Zhang, Xiaojing, Zhang, Yulin
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 36, Issue 5, pp. 1171-1189.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-03-2023-0188
Publikováno v:
Ziyuan Kexue, Vol 46, Iss 5, Pp 895-909 (2024)
[Objective] Exploring the impact of household income on household energy consumption and energy poverty from the perspective of mental account can provide a theoretical basis for solving the contradiction between the increase of household income and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a64545f012e407082d79003d9a45a6b
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 1, Pp e23124- (2024)
Under the dual-carbon background, coal power enterprises are required to actively fulfill their social responsibility in order to achieve energy saving and emission reduction as soon as possible. Considering the uncertainty of the external environmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cda8107a30d345f795d2dda99dd974af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 90043-90060 (2021)
With the rapid development of social media, Weibo rumors have increasingly attracted widespread attention. To maintain sustainable development of network ecology, it is necessary to clarify the evolution law of rumor propagation. First, evolutionary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f98cba44a54d41cc8e715de04a40d2bf
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
At present, the market demand for forest health tourism is weak. The main purpose of this study is to investigate whether frugality inhibits the intention of forest health tourism and whether the positive effect of cognition on the intention of fores
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83189a28e9c24591b924aaf160d3311a
Autor:
Miljan Lekovic
Publikováno v:
Economic Horizons, Vol 21, Iss 3, Pp 255-271 (2019)
The growing gap between standard finance theory and practice has made way for the emergence of new theories and the development of new asset-pricing models. Behavioral economists have seized this opportunity to promote their ideas and thus develop be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edbece210fb34a31ad08a4f46a987de7
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2019, Vol. 36, Issue 4, pp. 484-493.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-11-2017-2435
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.