Zobrazeno 1 - 10
of 6 294
pro vyhledávání: '"medicinal drug"'
Publikováno v:
Al Ameen Journal of Medical Sciences, Vol 15, Iss 02, Pp 159-164 (2022)
Introduction: Drug promotional literature has been an easy and hand-ready drug information source for the physician, which tends to have a powerful impact on physicians’ prescribing behavior. However compromised and biased information presented thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bedbdf0202f3491baefcc2b2933319ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
عباسی, عبداله1, آزادفر, سمیه2, روشندل, غلامرضا3, حسینی, سیدمحمد4, گلشا, رقیه1, خدابخشی, بهناز1, امجدی, خدیجه5, حاجی مرادلو, نغیمه6 n.hajimoradloo@yahoo.com
Publikováno v:
Journal of Gorgan University of Medical Sciences. Winter2017, Vol. 18 Issue 4, p105-108. 4p.
Autor:
A Abbasi, S Azadfar, GR Roshandel, SM Hoseini, R Golsha, B Khodabakhshi, Kh Amjadi, Hajimoradloo N
Publikováno v:
مجله دانشگاه علوم پزشکی گرگان, Vol 18, Iss 4, Pp 105-108 (2016)
Background and Objective: Medicinal drug interactions are one of the problems caused by irrational drug prescription. It eigher change the therapeutic effect or cause drug toxicity. This study was performed to determine the prevalence of medicinal dr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d0e19fc04fe4b2eab18372215c9cd71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Emergency Nursing September 2016 28:29-33
Autor:
Busching, Bruce C., Bromley, David G.
Publikováno v:
Journal of Health and Social Behavior, 1975 Mar 01. 16(1), 50-62.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2137000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gita Paudel, Lokeshwar Chaurasia, Karma Murti Bhurtyal, Sirisa Karki, Sanjay Raj Baral, Roshan Kumar Chaurasiya, Unisha Khanal
Publikováno v:
Journal of Chitwan Medical College. 12:47-50
Background: Large number of new drugs are introduced into the market everyday. Drug advertisements are used as a major marketing tool by the pharmaceutical companies to promote their new drugs. WHO has recommended the drug promotional advertisement c