Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"medical survey"'
Autor:
Mara Giavina Bianchi, MD, PhD, Andrew D’adario, MSc, Pedro Giavina Bianchi, MD, PhD, Birajara Soares Machado, PhD, Rosana Agondi, MD, PhD, Stephanie K.A. Almeida, MD, Wandilson Xavier Alves Junior, MD, Larissa M. Armelin, Marcelo Vivolo Aun, MD, PhD, Natália Bordignon, Karla Boufleur, MD, Felipe B. Brunheroto, Elisabeth A. Callegaro, MD, Paula Lazaretti M. Castro, MD, Herberto Jose Chong-Neto, MD, PhD, Mariana D. Dall’Osto, Julia Abou Dias, Viviane Heintze Ferreira, MD, André Luiz Oliveira Feodrippe, MD, Livia G. Fonseca, MD, Clydia M. Garcia, MD, Bruna H. Giavina-Bianchi, Ekaterini Goudouris, MD, PhD, Danilo Gois Gonçalves, MD, Debora D. Hernandes, MD, Malek Imad, MD, Larissa S. Izabel, Lucas Cauê Jacintho, Carolina Khouri-Panzarin, Fabio Kuschnir, MD, PhD, Maria Beatriz Pádua Lima, Amanda I. Lopes, MD, Larissa Nathalia Macêdo Nóbrega Lopes, MD, Alice Rocha de Magalhães, MD, Eli Mansour, MD, PhD, Ana Karolina B.B. Marinho, MD, PhD, Vivian S. Martimiano, Pedro H. Milori, Antonio Marcondes Mutarelli, Guilherme Paes Gonçalves Nogueira, Beatriz K.T. Oguido, Bruna S. Alarcon de Oliveira, MD, Emerson Costa de Oliveira, Georgia A. Padulla, MD, Letícia D’Ordaz Lhano Santos, Micaelly Samara Meneses Santos, MD, Emanuel Sarinho, MD, PhD, Marcela Schoen, MD, Brian Lucas A. Sousa, MD, PhD, Eduardo Magalhães de Souza-Lima, MD, Beatriz C. Todt, MD, Najla Braz da Silva Vaz, MD
Publikováno v:
Journal of Allergy and Clinical Immunology: Global, Vol 4, Iss 1, Pp 100373- (2025)
Background: The use of artificial intelligence (AI) in scientific writing is rapidly increasing, raising concerns about authorship identification, content quality, and writing efficiency. Objectives: This study investigates the real-world impact of C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d4ee94bae45499b9c83580d545cd80d
Autor:
Rebecca Reichel, Sophia Helen Adam, Hans-Jörg Ehni, Florian Junne, Anne Herrmann-Werner, Andreas J. Fallgatter, Stephan Zipfel, Rebecca Erschens
Publikováno v:
BJPsych Open, Vol 10 (2024)
Background Physician-assisted suicide (PAS) is typically associated with serious physical illnesses that are prevalent in palliative care. However, individuals with mental illnesses may also experience such severity that life becomes intolerable. In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/667ec46c2549477a9428d60d31831782
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PeerJ, Vol 10, p e13074 (2022)
Background Judo, as a high-intensity contact sport, may lead to the occurrence of injuries, especially in competitions. This work aims to assess the likelihood of soft and hard tissue injuries in top-level judokas during competition with defining fac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8650c0144eb8472abe10612b5efd712d
Publikováno v:
Indian Journal of Social Psychiatry, Vol 35, Iss 2, Pp 119-124 (2019)
Background: Questionnaires are forward-translated and then back-translated by human translators during adaptation of a survey questionnaire in the local language. The machine translation method is now available free from “Google Translate” websit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55061816f4e74950adbbda50b38275d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Communication Disorders, Vol 67, Iss 1, Pp e1-e6 (2020)
Background: Speech care of cleft lip and/or palate (CLP) and craniofacial deformities (CFD) is complex and lengthy and requires collaboration amongst different disciplines. Consequently, it is important to provide academic educational models that inc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4167472bb0b44253b800fecdd272159b
Autor:
Meigs, J. Wister1
Publikováno v:
ILR Review. Apr48, Vol. 1 Issue 3, p533-534. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.