Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"medical faculty members"'
Publikováno v:
مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان, Vol 28, Iss 1, Pp 110-125 (2023)
Background and Aim: Identifying the faculty members’ educational needs is an indispensable activity in planning faculty development curricula. Materials and methods: In this qualitative content analysis, data were collected through group discussion
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1fb4aed25f34531a51d0022484e63bb
Publikováno v:
Iranian Journal of Information Processing & Management, Vol 38, Iss 1, Pp 193-220 (2022)
Purpose: Advances in information and communication technologies have facilitated the research and production of large volumes of data, and this has led to a new paradigm in scientific research called the fourth paradigm of science. The purpose of thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b5a4145fcaf4223ba7513fc9e53daed
Publikováno v:
Information Discovery and Delivery, 2021, Vol. 50, Issue 1, pp. 87-98.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IDD-02-2020-0014
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Background The rapid adoption of modern technology has changed many aspects of our life and communication; it has the power to influence and change the way we teach, learn and practice different types of professions mainly teaching and healt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb85c86714074968bb2f84daae84cf0e
Publikováno v:
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, Vol 16, Pp 242-248 (2016)
Introduction: Curriculum integration is a newly emerged topic in medical education. Given the importance of integration in improving the quality of education, the aim of this study was to examine the extent and order of attention to steps of curricul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d615bc68b394031b7cf60bc0f8e3d05
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.