Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"mediational means"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
This research work explored how collaborative, whole-body exhibits affect science learning in informal out-of-school settings. Specifically, the study investigated how exhibit features guided visitors to engage actively in experiential exploration of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1ce5ef3a0614a2ab300481ef19eed45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
O Sistema Penitenciário é objeto de estudos e pesquisa nas mais diversas áreas do conhecimento: direito, educação, assistência social, economia, sociologia, psicologia. Considerando a importância e diversidade das relações eu-outro- mundo qu
Publikováno v:
Lykke, M, Skov, M & Jantzen, C 2021, ' High pulse: exploring the exhibit features of a collaborative, whole-body exhibition for experiential learning in science centers ', Frontiers in Education, vol. 6, 675007 . https://doi.org/10.3389/feduc.2021.675007
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
This research explored how collaborative, whole-body exhibits effect science learning in informal out-of-school settings. Specifically, the study investigated how exhibit features guided visitors to engage actively in experiential exploration of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8959906f56fe73f06becd75b57362e7f
https://vbn.aau.dk/ws/files/461502897/Open_Access_Article.pdf
https://vbn.aau.dk/ws/files/461502897/Open_Access_Article.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACTIO: Teaching in Sciences; v. 4, n. 3 (2019); 513-535
ACTIO: Docência em Ciências; v. 4, n. 3 (2019); 513-535
Actio (Curitiba)
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)
instacron:UTFPR
ACTIO: Docência em Ciências, Vol 4, Iss 3, Pp 513-535 (2019)
ACTIO: Docência em Ciências; v. 4, n. 3 (2019); 513-535
Actio (Curitiba)
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)
instacron:UTFPR
ACTIO: Docência em Ciências, Vol 4, Iss 3, Pp 513-535 (2019)
This research aims to analyze the pedagogical mediation performed by a teacher during a science lesson oriented on inquiry-based teaching with socio-scientific feature, with regarding him ’actions with Mediational Material Objects. Thus, we realize
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::86a23487ab9c0cb59e078149b9e23b21
https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/10476
https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/10476
Autor:
Dordah, Amos Dangbie
Publikováno v:
Dordah, A D 2019, Actors’ Perspectives on Gold Mining and Local Community Development Nexus : a critical discourse analysis of representations of actions . Aalborg Universitet. Det Humanistiske Fakultet. Ph.D.-Serien, Aalborg Universitetsforlag .
The starting point of this thesis is that because mining interferes with the environment and social practices which depend on the environment such as farming, different social actors like affected local farmers and civil society organisations (CSOs)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6d8d9a7a74b8d8c7011fa9e8a3fe40e2
https://vbn.aau.dk/da/publications/13bbb12e-782b-49c9-9914-64b6855960e0
https://vbn.aau.dk/da/publications/13bbb12e-782b-49c9-9914-64b6855960e0