Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"mediated immediacy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Easley, Nicole G.
The purpose of this study was threefold. First, it sought to conceptually compare two constructs that have numerous similarities, social presence and mediated immediacy. Second, it attempted to empirically test the relationship between those construc
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1397489807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hughes, Gary K
Publikováno v:
Theses and Dissertations--Communication.
The role of teacher immediacy and its impact upon student learning within the traditional classroom has been established within the instructional communication discipline in the past 30 years. In recent years, with the advent of computer-mediated dis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.