Zobrazeno 1 - 10
of 295
pro vyhledávání: '"media selection"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 12, Pp e22816- (2023)
The sequencing of information in media can influence processing of content via mechanisms like framing, mood management, and emotion regulation. This study examined three kinds of media sequences on smartphones: (1) balancing positive and negative em
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/132cae838b06493c8f925b1095cfd627
Autor:
Marloes A. Groen, Ruud S. Jacobs
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionAs games made with the explicit or implicit purpose of influencing players’ attitudes, persuasive games afford a new way for individuals to reflect and elaborate on real-world issues or topics. While research points to effects of these
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd155785a3584db5b0cdadb15fd5e297
Autor:
Volodymyr Rizun, Yurii Havrylets, Alla Petrenko-Lysak, Sergii Tukaiev, Daryna Ivaskevych, Yuliia Yachnik, Anton Popov
Publikováno v:
Актуальні питання масової комунікації, Iss 31 (2022)
The article reveals the procedure of selecting real media reports (RMR) on the COVID-19 pandemic in experimental studies. We assumed that RMR during the pandemic and several lockdowns had a real impact on people from different social groups. To monit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2259e6508d14bb082b542f0b5535ac8
Autor:
Zureck, Alexander
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 79(3):485-504
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=956239
Autor:
Spiliotopoulos, Tasos, Oakley, Ian
Publikováno v:
Journal of Systems and Information Technology, 2020, Vol. 22, Issue 2, pp. 201-222.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSIT-12-2019-0258
Publikováno v:
Building Theory in Political Communication : The Politics-Media-Politics Approach, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197634998.003.0001
Publikováno v:
Building Theory in Political Communication : The Politics-Media-Politics Approach, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197634998.003.0007
Autor:
Ejaz, Waqas
Publikováno v:
Central European Journal of Communication. 13(27):333-351
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=929736
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.