Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"media literacy intervention"'
Autor:
Luca Mallia, Andrea Chirico, Arnaldo Zelli, Federica Galli, Tommaso Palombi, Laura Bortoli, Cristiana Conti, Pierluigi Diotaiuti, Claudio Robazza, Federico Schena, Francesca Vitali, Thomas Zandonai, Fabio Lucidi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
With respect to both competitive and amateur/fitness sports, media may strongly influence young people’s opinions and behaviors concerning the use of PAES (Performance and Appearance Enhancing Substances). The present investigation addressed this t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/922f9366e0ef4e8b9caf73709e2077a3
Autor:
Fabio Lucidi, Luca Mallia, Fabio Alivernini, Andrea Chirico, Sara Manganelli, Federica Galli, Valeria Biasi, Arnaldo Zelli
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
The aim of the study was to evaluate the effectiveness of a media literacy intervention targeting, for the first time, the specific topic of Performance and Appearance Enhancing Substances (PAESs) use in high-school students. Overall, 389 students (5
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c998ede22d54164af37362e786a529f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laura Bortoli, Federico Schena, Andrea Chirico, Francesca Vitali, Federica Galli, Cristiana Conti, Claudio Robazza, Tommaso Palombi, Luca Mallia, Pierluigi Diotaiuti, Thomas Zandonai, Arnaldo Zelli, Fabio Lucidi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Frontiers in Psychology
Digibug: Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
Universidad de Granada (UGR)
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
Frontiers in Psychology
Digibug: Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
Universidad de Granada (UGR)
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
With respect to both competitive and amateur/fitness sports, media may strongly influence young people’s opinions and behaviors concerning the use of PAES (Performance and Appearance Enhancing Substances). The present investigation addressed this t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dfc3dce75fc62c456ddf24d7eda91742
http://hdl.handle.net/11580/77161
http://hdl.handle.net/11580/77161
Autor:
Arnaldo Zelli, Sara Manganelli, Luca Mallia, Valeria Biasi, Fabio Lucidi, Federica Galli, Andrea Chirico, Fabio Alivernini
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
The aim of the study was to evaluate the effectiveness of a media literacy intervention targeting, for the first time, the specific topic of Performance and Appearance Enhancing Substances (PAESs) use in high-school students. Overall, 389 students (5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santarossa, Sara
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations
The aim of the present study was to investigate associations between SNSs and body image (BI), self-esteem (SE), and eating behaviours (EBs)/eating disorders (EDs) (Study A) and to evaluate the impact of a media literacy intervention (Study B). A sam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2870::3e733e45bf8a2a73ecf9f12da60d78a5
https://scholar.uwindsor.ca/etd/5508
https://scholar.uwindsor.ca/etd/5508
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.