Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"media hype"'
Autor:
Daniel Meling, Rebecca Ehrenkranz, Sandeep M. Nayak, Helena D. Aicher, Xaver Funk, Michiel van Elk, Marianna Graziosi, Prisca R. Bauer, Milan Scheidegger, David B. Yaden
Publikováno v:
Psychoactives, Vol 3, Iss 2, Pp 215-234 (2024)
Rationale: Psychedelic research re-emerged from a period of suppression into the so-called psychedelic renaissance. In parallel, most media reporting has shifted from the overstatement of the risks of psychedelics to overly positive hype. As the empi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8a758fca75844a9b6eca630d8d1c9c6
Autor:
Miotk, Anna
Publikováno v:
Studia Humanistyczne AGH / Contributions to Humanities (from 2012). 20(1):47-60
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=959613
Autor:
Dmitriy A. Ezhov
Publikováno v:
Вестник Московского государственного областного университета, Iss 2 (2022)
Aim. To analyze current trends in the formation of the federal news agenda using technologies of hype.Methodology. The study is based on a communicative approach. Methods of observation, traditional analysis of documents and case studies were used.Re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3da694e196ea4c90aea0c9c9edf2245e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Mark, author, Lohm, Davina, author
Publikováno v:
Pandemics, Publics, and Narrative, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190683764.003.0007
Autor:
Bulliet, Richard W.
Publikováno v:
The Annals of the American Academy of Political and Social Science, 2003 Jul 01. 588, 10-17.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1049851
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ömer Faruk Tan
Publikováno v:
Volume:, Issue: 60 217-240
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences
Bu çalışma salgın haberlerinin uluslararası piyasaların getirileri üzerindeki etkisini kantil regresyon yöntemi kullanarak araştırmaktadır. Analiz için RavenPack veri platformu tarafından sağlanan medyatiklik endeksi, sahte haber endeks
Autor:
Zhang, Zeyu1 zz004816@ohio.edu
Publikováno v:
Critical Studies in Media Communication. Oct2019, Vol. 36 Issue 4, p407-410. 4p.
Publikováno v:
社会安全学研究 = Journal of societal safety sciences. 11:57-81
This study explores how the COVID-19 was reported in Japanese media focusing particularly on 'reducing contact by 80 percent', an oft-mentioned policy slogan during the emergency period. Our qualitative content analysis of five major newspapers in Ja