Zobrazeno 1 - 10
of 187 404
pro vyhledávání: '"media holding"'
Autor:
Anastasia V. Gorelkina
Publikováno v:
Вестник Кемеровского государственного университета. Серия: политические, социологические и экономические науки, Vol 9, Iss 1, Pp 60-71 (2024)
The study of the national media market is particularly relevant because it is heavily influenced by political, information and production risks. Accumulating significant material, labor and information resources, the media market requires an analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9b98f4662ab4d57a574292b6589896a
Autor:
MISONZHNIKOV, Boris Yakovlevich, Teplyashina, Alla Nikolaevna, Melnik, Galina Sergeevna, PAVLUSHKINA, Natalia Anatolievna, NIGMATULLINA, Kamilla Renatovna
Publikováno v:
Journal of Advanced Research in Law and Economics (JARLE). VI(12):328-338
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=514494
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Interfax
Publikováno v:
Russia & FSU General News. 10/7/2024, p1-1. 1p.
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 2008 Jun 01. 131(6), 1927/1928-1935/1936.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23203597
Integrated Group of Companies as Subject of Public Policy by the Case of JSC «Gazprom-Media Holding»
Autor:
A. E. Kostin
Publikováno v:
Управленческое консультирование, Vol 0, Iss 3, Pp 132-139 (2018)
The author focuses on the consideration of the concept of integrated groups of companies by J. Pappe as an analytical tool for studying subjects of corporate interests and mechanisms of corporate representation in the political space of modern Russia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97865cdc34504ecc96b4e6edd0881efd
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 2001 Apr 01. 124(4), 1371/1372-1377/1378.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23197008
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 2001 Apr 01. 124(4), 205/206-207/208.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23197032
Autor:
Interfax
Publikováno v:
Russia & FSU General News. 10/7/2024, p1-1. 1p.
Autor:
Yashchenko, A. N.
Статья поступила в редакцию 12.07.2019 г. Цифровизация трансформирует медиасистему, новые технологии, социальные сети заставляют по-новому
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::a4ea80bd32702cc050557c0d098acf98
https://hdl.handle.net/10995/78620
https://hdl.handle.net/10995/78620