Zobrazeno 1 - 10
of 75 311
pro vyhledávání: '"media advertising"'
Autor:
van Berlo, Zeph M. C.1 (AUTHOR) Z.M.C.vanBerlo@uva.nl, Meijers, Marijn H. C.1 (AUTHOR), Eelen, Jiska2 (AUTHOR), Voorveld, Hilde A. M1 (AUTHOR), Eisend, Martin3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Apr/May2024, Vol. 53 Issue 2, p278-295. 18p.
Autor:
Chen, Huan1 (AUTHOR) huanchen@jou.ufl.edu, Feng, Yang1 (AUTHOR) y.feng@ufl.edu
Publikováno v:
Journal of Interactive Advertising. 2024, Vol. 24 Issue 4, p424-427. 4p.
Autor:
Jabeen, Riffut1 (AUTHOR) rjabeen@gudgk.edu.pk, Khan, Kashif Ullah2 (AUTHOR) kkhan@kean.edu, Zain, Fahad1 (AUTHOR) fahadzain90@gmail.com, Atlas, Fouzia2 (AUTHOR) afouzia@kean.edu, Khan, Farhan3 (AUTHOR) Farhankhan7727@yahoo.com
Publikováno v:
Future Business Journal. 12/18/2024, Vol. 10 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Septianto, Felix1 (AUTHOR) f.septianto@uq.edu.au, Mathmann, Frank2 (AUTHOR), Hollebeek, Linda D.3,4,5,6,7 (AUTHOR), Higgins, E. Tory8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Oct-Dec2023, Vol. 52 Issue 5, p688-705. 18p. 1 Diagram, 5 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Zenetti, German (AUTHOR), Pauwels, Koen (AUTHOR) german.zenetti@1und1.de
Publikováno v:
Journal of Interactive Marketing. Nov2024, Vol. 59 Issue 4, p329-346. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jianqing Chen1 chenjq@utdallas.edu, Zhiling Guo2 zhilingguo@smu.edu.sg
Publikováno v:
MIS Quarterly. Mar2022, Vol. 46 Issue 1, p431-456. 26p. 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.